HTML

Bevezető a négerizmusba

2014.07.20. 14:49 akapitalizmusbaromsag

Yo wassup !
Néger Ista vagyok, az én feladatom lett ezen a progapandaoldalon a négerista eszme terjesztése és a négerista kultúra megismertetése.

Azért én lettem kiválasztva, mert beszélem ezt a fehérek körében is ritka nyelvet, nagyapám révén, aki egy pre-négerista harcos törzs törzsfőnöke volt vaalaaaa-hol Afrikában.Ott volt egy fehér keresztény térítő misszionárius, tőle tanultam ezt a nyelvet, és Magyarországon is jártam.Tanulmányoztam a történelmeteket, a szokásaitokat, az országot.

Joggal kérdezhetitek, kedves idióta fehérek, mi is az a Négerizmus ?

A négerizmus/niggerizmus (fehér angolul negerism/niggerism) a néger faj felemelkedésén fáradozó tesók (brothers, bro's) közös eszméje (valójában vallás is,de erről majd később).A négerizmus követője a négerista vagy eredetileg niggerista.

Még mielőtt a fehérek elkezdenének pampogni, levezetem a nigger szó eredeti jelentését, amit a fehérek meghamisítottak és száműztek a köznyelvből.
A nig szótő eredeti jelentése egy Nig nevű helyet jelöl Afrikában, ahol az első pre-négerista törzs letelepedett.A fehér angol -ger ragja pedig az erről a helyről való származást jelöli, tehát a nigger szó jelentése: ember Nigből (people from Nig or Nigeria)

A négerizmus célja a négerista faj egyeduralkodóvá tétele a Földön világuralom által és visszaállítani a Természet rendjét, amikor még az ősidőkben csak a négerista ember létezett, a négerista törzsek békésen vadászgattak Afrika szavannáin.

A négerizmus fővezére, kizárólagos vezetője Barack Obama (hogy ha esetleg nem lett volna elég nyilvánvaló, akkor itt egy kép)
obama_hive.jpg

A négerizmus zászlóshajója ebből következően a ZUSA, amely most már jól láthatóan felveszi a harcot a fehérek vezette Putyini Oroszország ellen.

A négerizmus mára elterjedt az egész Földön, minden kontinensen vannak szövetségeseink, akik a helyi négerista eszmét követik.Magyarországon pl. a romanisták, magyarul a cigányisták.

A többi bejegyzésben részseleten kifejtek mindent, és az aktuális világpolitikai történéseket is megmagyarázom négerista szemszögből.

HAIL OBAMA !

Szólj hozzá!

Címkék: obama negerista negerizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://negerizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr46526931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása